Public Relations

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا فهذا بيتك الثانى
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
Public Relations

شبــــاب العلاقات العــــــامة .....يلا نفيـــد و نستفــــيد


    موضوع مضحك جدا عن المخطوبين تعالوا شوفوه

    شاطر
    avatar
    zedan2011

    عدد المساهمات : 495
    تاريخ التسجيل : 31/12/2010
    العمر : 27
    الموقع : هاي كوره

    موضوع مضحك جدا عن المخطوبين تعالوا شوفوه

    مُساهمة من طرف zedan2011 في الخميس يناير 27, 2011 5:00 am

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    موضوع مضحك جدا بس عجبنى ويارب يعجبكم

    هو عن المخطوبين قبل الزواج وبعده

    ياعنى لو جينا نشوف حال المخطوبين قبل الزواج حيبقى بالطريقه دى ............

    لو اعتبرنا ان
    احمد خاطب منال فعندما يخرج احمد مع منال لكى يتفسحوا سويا يقول احمد
    لمنال عندما يمورا على محل ملابس يقولها تعالى يا حبيبتى شوفى الطقم الجديد ده حيبقى عليكى جميل تعرفى يا منال ان المصنع عمله خصيصا علشانك زى مايكون عارف مقاسك فيقوم احمد يشترى لها الطقم ده .
    وعندما يركبوا سياره تكون منال طبعا فريح الشباط وفريحها
    احمد يقولها احمد ايه ده يا حبيبتى دا الشباك مفتوح اقفلهولك علشان متخديش برد اصل انا يا حبى اخاف عليكى من الهوا الطاير و يقوم احمد يقفل الشباك على اساس انه خايف عليها ياعنى والمهم يروح احمد البيت يحلم بلليله دى ويتصل بمنال علشان قال ايه يتطمئن عليها زى العاده يقولها عامله ايه تقوله الحمد الله يا حبيبى يقوم احمد
    يقولها قوليها تانى اصل انا عاوز اخر كلمه تبقى فى ودنى كلمة حبيبى وصوتك ويقولها وحشتينى فى الشويه الى سيبتك فيهم دول المهم تعدى الايام وبعدين احمد اتجوز منال ...............



    ايه بقى الى يحصل بعد سنه مثلا فى الزواج تخليوا معايا كيدا ............
    ينزل احمد و
    منال علشان كانوا معزومين على العشاء عند حماته المهم احمد ومنال طبعا خلفوا ولد فهما وهم ماشيين رايحين البيت تقول منال لاحمد شايف يا حبيبى الفستان ده انا حاسه ان المصنع صنعه علشانى احمد يقولها هو فين ده انا مش شايفه تقوله اهوه على يمينك فى المحل يقولها هو انا عت بشوف من يوم ماتجوزتك كان يوم اسود يوم ما اتجوزتك المهم يمروا من الموقف ده ويجى موقف اخر احمد ومنال راكبين فى السياره بس برده منال فريح الشباك واحمد راكب فريحها منال تقول لاحمد يا احمد اقفل الشباك اصل مفتوح يقولها ليه هو انتى مش ليكى ايدين اقفليه تقوله يا احمد انا معايا الولد يقولها ياعنى هو انتى ملكيش الا ايد واحده اقفليه بالتانيه فا احمد يرجع من شغله تقابله منال
    تقوله يا احمد انا موحشتكشى يقولها ليه هو انا مش شايفك الصبح ياعنى خلاص ... تقوله بس يا حبيبى دا فى وقت كتير انت مشوفتنيش فيه ... يقولها وايه ياعنى هو انا ياعنى حشوف القمر ما انا كل يوم بشوفك حتى خلاص حفظت شكلك روحى هاتيلى اكل بدل انتى شبه امك كيدا ............وللاسف معظم الحياه الزوجيه تنتهى بالشكل ده
    يارب جنبنا هذا ...............
    انا عارف ان انا ممكن اكون مبالغ بس ياله مش مشكله
    avatar
    MONA EL TAHER

    عدد المساهمات : 376
    تاريخ التسجيل : 07/01/2011

    رد: موضوع مضحك جدا عن المخطوبين تعالوا شوفوه

    مُساهمة من طرف MONA EL TAHER في الخميس يناير 27, 2011 8:36 am

    مبالغ ايه دى هى دى الحقيقه
    على رأى المثل اول سنه هى تتكلم وهو يسمع
    تانى سنه هو يتكلم وهى تسمع
    تالت سنه هما الأتنين يتكلموا وامه لااله إلا الله تسمع
    هههههه هى دى الحقيه يازيدان

    ????
    زائر

    رد: موضوع مضحك جدا عن المخطوبين تعالوا شوفوه

    مُساهمة من طرف ???? في الخميس يناير 27, 2011 6:35 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههه
    والله مش عارفة اقول ايه لان الكلام مظبوط بس لو كنت مبالغ
    فانت مبالغ ف رد الست عليه
    لان عمرها ما يرد عليها كدة وتسكت الحقيقة
    بس اعتقد المشكلة تكمن فى مصاعب الحياة وماعبها مش اكتر
    يعنى لازم لما تحب او تكون داخل على حياة زوجية تكون عارف ان فيها اوقات حلوة واوقات وحشة كتير
    بس دى سنة الحياة وامر لابد منه

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت نوفمبر 18, 2017 9:42 pm